13 Mayıs 2016 Cuma

👼 MUTLULUK HEDİYE KUTUSU 👼

Levent Bey Cicikifikirler'e ulaştı.Kız arkadaşıma mutluluk temalı bir hediye yaptırmak istiyorum.Tamamen herşeyi size bırakıyorum diye bellirtti.Bende kendisi ve sevgilisini mutlu edecek bir konsept için yola koyuldum :) Hadi ozaman buyrun detaylar aşağıda...

Kutumuzun genel görüntüsü bu şekildeydi. Mutluluk denilince biz bayanlar nelerden mutlu oluruz ? Sizce neler var bunların içinde.

Fazla meraklandırmayalım sizleri . Hemen hemen her bayan pembe sever bundan yola çıkarak pembeyle koyulduk yolumuza.



 Peki mutluluk denilince akla ne gelir ? Sesinizi duyar gibiyim durun durun ben size söyliyim tabikide çikolata :)

Ama bu çikolatalar fazla mutluluk sevgi içeriyor bizden söylemesi.Levent beyin kız arkadaşına özel sözler hazırladığımız süslü çikolatalar.


Ayrıca yanına mini bir vosvos ekledik:)  Ayrıca Mutluk motto kartıda ekledik.

Bir vosvosu olmalı insanin istediği zaman atlayıp sessiz bi yere gidebileceği, bir de yol arkadaşı olmalı, nereye diye sormadan tamam hadi.






Peki ya çikolataların üzerinde neler mi yazıyordu ?
1- Her Mevsim Tek Mutluluğumsun.
2- Güneş Seninle Doğdu 
3- Kalbi Güzel Meleğimsin
4- Seni çooooook Seviyorum 
5- Sonsuzluk Huzurumsun
6 -İyiki varsın sen canımın içi
7- Sevgilim her şeyin içine bir tutam ‘sen’ eklemişler sanki.
8- Gönlümün gülen yüzüsün
9- Huzuru gözlerinde bulduğum can Yârim
10- Sen benim tek yönlü sokağımsın





Son olarak kutumuzun dışında bu şekilde kapladık ve kurdaledik.Peki ya kutumuzun şirinliğine demeli 


Sizce müşterimiz beğenmiştir.Hadi o zaman müşterimizden gelen dönüşede göz atabilirsiniz ?



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

👨‍✈️ Askere Giden Sevgiliye Hediye 👨‍✈️

İçinde hem aşk hem dolu dolu hasret kokan   askerlerimize özel hediye setimiz. Müşterimiz Buğlem Hanım asker hediye seti hazırlamak...