13 Mayıs 2016 Cuma

👐 Bjk Taraftar Sevgiliye Hediye 🎉






İçinde hem aşk hem Beşiktaşk çıkan sürpriz kutusu.Gülbeyaz Cicikifikirler'e  sevgilisi Mehmet'e  sürpriz yaptırmak için başvurmuştu..Kutunun içine hem Mehmet'in Beşiktaş aşkını hem de Gülbeyaz'ın ona olan aşkını katarak çifte aşklı çok mutlu eden bir sürpriz kutusu hazırladım. Merak ediyorsanız içindekileri hadi artık göz atalımm:))
Evet elbette hediyeler önemli . Ama o hediyelerin sunumu' da bir o kadar önemli. Hazırladığım tüm ürünler buna çok önem veriyorum .Her şey bir bütün olmalı.

Kutumuzun En Alt İç Kısmı


Çiftimiz için özel baskılı çikolatalar hazırladım .Tabi kide konseptimize uygun olarak siyah beyaz baskılı aşk çikolataları hazırladım.

                                                              

BeşiktAŞKım

Aşkların En Tatlısı.Çikolata Tadında Aşkınız Olsun.Gülbeyaz &Mehmet 

Mehmet & Gülbeyaz
❤ 
Biricik Sevgilime
AŞKların En tatlısı



Yüzümü Güldüren Adam❤ Aşkların En tatlısı 





                    Ve çiftimize özel Bjk Konseptli Mini Şekerleme Kutumuz.İçerisinde Siyah Beyaz Bademli Çikolatalar Bulunmaktadır.Süslemeyi Bjk Taraftarına uygun hemde AŞK dolu olsun istedim.Ortaya bu tarz bir ürün ortaya çıktı.

                              

Peki ya içimi merak edenler için buyrun bakınız.



Hediye kutumuz içinde bunların dışında orjinal Bjk Atkısı ve Orjinal  Bjk Tshirt  hazırladım.
Koyu bir GS taraftarı olmama rağmen bu görüntü beni bile mutlu edebildi. Umuyoruz ki Müşterimizde ve sevgilisi'de mutlu olurlar.


Hepsini güzelce kutumuza yerleştirdik.

Ürünlerimde en çok dikkat ettiğim şeylerden biride o ürün kişiye özel olduğunu hissetirmek. Keza bunu hediye kutumuz dışına yansıttım. Gülbeyaz hanım için böyle bir kapak kutusu tasarladım.

Sevgilim her şeyin içine bir tutam  ' sen ' eklemişler sanki 


Ve son olarak Bjk Poşetine koydum ve kargo verildi.





Peki ya müşterimiz  beğendimi sizce ?  İşte müşterimizden geri dönüşler.

En güzeli de mutlu sonlar olabilmek...


         






3 yorum:

  1. Bende bu hediyeden istiyorum bana ulaşabilir misiniz

    YanıtlaSil
  2. 2 Eylül de sevgilimin doğum günü var ve koyu bir bjk'li bende aynı bu hediyeden istiyorum bana ulaşabilir misiniz? Lütfen hediye çok hoşuma gitti..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba;

      Ne yazık ki yazmış olduğunuz talebiniz geç gördük aktif olarak instagram : cicikifikirler hesabımızdan daima bilgi alabilirsiniz.Başka süprizlerde buluşmak ümidiyle hoşcakkalın . :)

      Sil

👨‍✈️ Askere Giden Sevgiliye Hediye 👨‍✈️

İçinde hem aşk hem dolu dolu hasret kokan   askerlerimize özel hediye setimiz. Müşterimiz Buğlem Hanım asker hediye seti hazırlamak...