8 Mayıs 2016 Pazar

👷 Askere Giden Sevgiliye Ne Hediye Alınır? 👷

Merhabalar

Bu kez kendi sevgilime ne hediye alsam  arayışına düştüğüm bir konuda yola çıkarak hazırladığım  hediye setinden bahsetmek istiyorum.O kadar İnternet aradım taradım hiç mi birşey olmaz ya dedim kendi kendime.Çünkü birçok kişi sevgilisini, eşini , nişanlısını askere gönderiyor ve onu giderken mutlu etmek isteyen güzel ve anlamlı bir hediye istiyordum.


Askere Giden Sevgiliye Ne Alınır? alınır sorusuna ilk cevap sevdiklerini, sizi yanında hissetmesini sağlayan herhangi bir şey olabilir. Askere gidenler için gerekli olan yün içlik, çorap, iç çamaşırı gibi malzemeler paket halinde satıldığı ve genellikle bunları anne aldığı için pas geçiyorum.Dedim ki kendi kendime hayır o orda asker onun orada ihtiyacı olan ve kullana bileceği şeyler almalıyım. Bir askerin askeriyede ne ihtiyacı olabilir ki düşünürken tabikide kişisel bakım ihtiyacları geldi aklıma.Koyuldum  bu şekilde bu yola. 

Hadi ozaman başlayalım.Öncellikle bir liste hazırladım alınması gerekenler .




Alınacaklar Listem ;


  • Gillette Mach 3 Turbo Tıraş  Bıcağı
  • Komili Ladik Duş Jeli
  • Head Shoulders Limon Ferahlığı Şampuan
  • Nivea Men Erkek  Fresh Active Deodorant
  • Nivea  Deniz Mineralleri  Sabunu
  • Sensitive  Ağız Bakım Suyu
  • Nivea Vücut Spreyi
  • Gillette Mach 3 Tıraş Bıçağı Uçları
  • Sensitive Diş Macunu
  • Nivea Balsam
  • Nivea El Kremi
  • Selpak
  • İşlemek için Mendil
  • Havlu 
  • Nivea Dudak Balımı
  • Nivea Roll on 
  • Hediyeleri koymak için Kutu poşet
  • Çorap
  • Sensitive Diş Fırçası
  • Nivea Tıraş Köpüğü
Evet bu şekilde hazırladım listemi  ve başladım hepsini almaya.Aldıktan sonra dedim ki bunu böyle veremem birşeyler yapmalıyım ona özel olduğunu hissetirmeliyim.Derken instgramda sürekli asker için hediyeler bakarken sadece asker kurabiyleri görüyordum. Dedimki neden olmasın bunları askere özel baskılar hazırlayıp öyle yapmalıyım.Hadi bakalım görselleri aşağıya koyuyorum :) 


Bknz.Duş Jeli :)   

 ❤  En Güzel Melekler Korusun Seni    



Bknz:Şampuan

                                        ❤  Mesafelerde Neymiş Sen Benim Hep Solumdasın    



Bknz Deodorant
                                                     ❤  Ya Kalp Atacak Ya Şafak  

Bknz: Balsam
    ❤  En Büyük Asker Benim Askerim 

Bknz : Vücut Spreyi
❤ Asker Yolu Beklerim Gününe Gün Eklerim 

Bknz : Ağız Bakım Suyu
❤ Yollar Gidişine Büşra Dönüşüne Hasta  

Bknz : Dudak Balımı
❤ Aşk'erim  

Bknz: Tıraş Köpüğü
❤  Kısa Dönem Candır 


Bknz: Tıraş Bıçağı
                                  ❤  Gururla Gönderiyorum Sabırla Bekliyorum 
Bknz: Diş Macunu
❤  Vatan Toprağı Gibisin Sevgili Tek Karışını Vermem Ellere 

Bknz: El sabunu
                                                    ❤  Seni Çoooook Seviyorum 
Bknz: Diş  Macunu
❤  Askerlik Biter Ama Aşk Bitmez  


Bknz : İşlemeli Mendil
❤  Sabır Ve Dua İle 

Bknz: Tıraş Bıçağı Uçları
             ❤   Sen Benim En Güzel Geleceğimsin O yüzden Seni beklemekten Hiç bıkmam  

AŞK Mektubu


Havlu


Çorap
:) 
Buda toplu görüntüsü

Sizler için bir mini videom  var onada göz atabilirsiniz







Ayrıca tüm bu hediyelerin yanında kendim hazırladğım  asker temalı pasta yaptım onun yapılışını ayrı bir postta paylaşmayı düşünüyorum.


6 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Yanıtlar
    1. Fiyat ve detaylı bilgi için bize instgram adresimizden ulaşabilirsiniz. inst: cicikifikirler

      Sil
  4. Sipariş nasıl verebilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fiyat ve detaylı bilgi için bize instgram adresimizden ulaşabilirsiniz. inst: cicikifikirler

      Sil

👨‍✈️ Askere Giden Sevgiliye Hediye 👨‍✈️

İçinde hem aşk hem dolu dolu hasret kokan   askerlerimize özel hediye setimiz. Müşterimiz Buğlem Hanım asker hediye seti hazırlamak...